środa, 28 listopada 2012

Nastała upragniona chwila dla siebie..... Kąpiel,świece....telefon już milczy, 
a wszystkie problemy dnia odpływają gdzieś daleko i układają się w pozytywną całość... 
W plan działania...Plan na jutro. 
Myślę o tym co pozytywnego wydarzyło się dziś, 
choć wiele mój dzisiejszy dzień przyniósł emocji, także tych skrajnych. 
Jednak każda sytuacja ma swój pozytyw, do czegoś nas prowadzi i ukierunkowuje w daną stronę. 

Ja zastanawiam się w którą stronę chcę pójść jutro, jak chcę żeby moje jutro wyglądało. 
Trochę marzę, a trochę jestem obiema stopami na ziemi. 
Ale nie czuje ciążenia, czuję się dobrze, relaksuje się.
Myślę też o Was Dziewczyny. Jakie jesteście, czego pragniecie, dokąd zmierzacie....
Jesteście na pewno silne i mądre... w końcu jesteście Kobietami. A to jest siłą. 
Jakie jeszcze jesteście? 
W jaki sposób o sobie myślicie? 
Pomyśl o sobie.... Powiedz.... 
                                                                                                                          Jestem Piękna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz