poniedziałek, 3 grudnia 2012

JESTEŚ NA TAK?

Dziś stawiam na ruch... Ruch wyzwolony, dowolny.... Inspiracją są dla mnie zajęcia taneczne, na których dziś ogarnęło mnie wewnętrzne katharsis... 
Niesamowite jak ruch i muzyka mogą wpłynąć na nasze samopoczucie i ciało. 
Czuje się młodo,lekko zarówno fizycznie jak i mentalnie... 
Paradoksalnie pomimo zmęczenia....          
Ale to było przyjemne Dziewczyny...!
Wspólnie ze znajomymi długo zbieraliśmy się do realizacji naszego tanecznego pomysłu, 
a dziś się udało :-)))
I bardzo mnie to cieszy. Złapaliśmy się na tym, ze odpłynęliśmy w inny świat.                   Oderwaliśmy od problemów dnia. Nie warto było z tym zwlekać. 
Czuję trudne do opisania wyzwolenie i oczyszczenie- ciała i umysłu. 
Tego przecież teraz szukam.
Wiem,że ruch wyzwala endorfiny ale żeby w to uwierzyć trzeba poczuć to na własnej skórze....
Apropos...wkrótce trochę o skórze ;-)

A teraz nadal pozostaję w tanecznym klimacie....muzyka, kąpiel i cudowna mikstura oczyszczająca organizm(mój prywatny koktail). 
To był dooobry dzień :-) JESTEM NA TAK!

Jestem Piękna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz