poniedziałek, 21 stycznia 2013

ANTI AGE


Moje piękno dziś zaczyna się od włosów... O nie właśnie postanawiam szczególnie zadbać testując i poszukując szczególnych preparatów i produktów. 
Zapoznaję Was z zestawem ANTI AGE KERATIN SYSTEM
Jest to zestaw szamponu i odżywki zawierający keratynę hydrolizowaną. 
Cóż to takiego? Jest to związek protein o właściwościach intensywnie regenerujących,pozyskiwany z wełny owczej. 
Produkt ten doskonale wbudowuje się w strukturę suchych i zniszczonych włosów,wypełniając ich uszkodzenia. Reperuje włosy -naprawia ich strukturę.
Ja terapię włosów tymi produktami stosuję od ponad miesiąca i jestem bardzo zadowolona. Celowo używam tu określenia "terapia"...Moje włosy po licznych zabiegach i obciążających je stylizacjach takowej "intensywnej terapii" wymagały. Największy efekt widzę po rozwiązanym już problemie z rozdwajającymi się końcówkami i łamliwości moich włosów. Teraz moje włosy zwiększyły swoją objętość, mają zdrowy połysk i nawet w dotyku są grubsze, bardziej mięsiste. 
Długo poszukiwałam takiego produktu, i wierzcie mi Dziewczyny - jeśli macie naprawdę zniszczone włosy, bądź włosy po zabiegach keratynowych - ten produkt jest dla Was! Odbuduje włosy, odżywi je,przedłuży efekt zabiegu i wygładzenia,połysku...
Nie zawiera SLS i PARABENÓW, na co zwracam ostatnio szczególna uwagę, 
ale o tym jeszcze Wam napiszę.
Nie ukrywam też, że jako produkt profesjonalny ma bardzo przystępną cenę.


Jestem Piękna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz