wtorek, 22 stycznia 2013

KAMELEON



Ale dziś było gorąco...i nie mam tu na myśli aury za oknem. Stres sięgał zenitu. 
A po pracy...Zaszalałam, nie wytrzymałam. 
Nowe buty... przydadzą się, to była okazja. Poza tym coś od życia się należy ;-)
Mam ochotę na zmianę. Jak kameleon. Przemienić się. Jutro zacznę dzień w nowym stylu-dlatego kupiłam jeszcze sukienkę. Taką do pracy...to właściwie inwestycja służbowa ;-)
Koniec usprawiedliwiania się - miałam ochotę, to kupiłam. To moje małe sekrety i już. 
No i jeszcze mojej karty kredytowej,ale o tym cicho sza ;-)

....

Był jeszcze lakier... taki wyjątkowy...inny niż wszystkie.
CHAMELEON NAIL POLISH BY ECLAIR - jest to lakier zmieniający kolor pod wpływem temperatury.
Otrzymujemy efekt od nasyconych odcieni przez efekt ombre do bardzo delikatnych pasteli. A wszystko zależy od temperatury Twoich paznokci. Chciałam zmian,to mam.
Ja wybrałam kolor bananowo-truskawkowy ;-) 

Jestem Piękna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz